Τετάρτη 13 Μαΐου 2020

ΣΥΝΤΡΙΠΤΙΚΟ ΧΤΥΠΗΜΑ ΣΤΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ ΛΥΚΕΙΑ

Ζητάμε το σχολείο μας να είναι ανοιχτό για όλους όσους το επιθυμούν και το χρειάζονται!

Όλα τα ιστολόγιά μου, οι ομάδες μου στο fb, οι ηλεκτρονικές μου τάξεις υφίστανται διότι εγώ έχω ... μαθητές. Το πολυνομοσχέδιο παίρνει τη μορφή χιονοστιβάδας, εδώ και ενάμιση μήνα γίνονται όλα ερήμην μας και θα βρεθούμε πολλοί από μας χωρίς διδακτικό ωράριο και μαθητές! Δύο διδακτικές ώρες για το σχ.έτος 2019-2020 έχω στο ΕΠΑ.Λ, στο Γ' Διοίκησης. Όλοι οι μαθητές μου είναι από 20 έως 26 χρονών. Όλοι ενήλικες. Με το νομοσχέδιο αυτό, του χρόνου δεν θα υφίστανται αυτές οι ώρες πανελλαδικά!

Διδάσκοντες ΕΠΑΛ: Όχι όριο εγγραφής για τους μαθητές στα 17 έτη

 Συντριπτικό χτύπημα στα Επαγγελματικά Λύκεια (μια μικρή – σε μέγεθος - ρύθμιση με μεγάλες εκπαιδευτικές και κοινωνικές συνέπειες)

Δύο διδακτικές ώρες για το σχ.έτος 2019-2020 έχω στο ΕΠΑ.Λ, στο Γ Διοίκησης. Όλοι οι μαθητές μου είναι από 20 -26 χρονών. Όλοι ενήλικες. Με το νομοσχέδιο αυτό, του χρόνου δεν θα υφίστανται αυτές οι ώρες πανελλαδικά!




 Με τα άρθρα 51 και 52,  ορίζεται η εγγραφή μαθητών μόνο έως 17 ετών,  έτσι οι ενήλικες δεν έχουν το δικαίωμα στη μόρφωση και στη συνέχιση των σπουδών τους, αφαιρείται το δικαίωμα επιλογής φοίτησης σε δημόσιο σχολείο και η ευκαιρία να πάρουν το απολυτήριο Λυκείου, για να συνεχίσουν τη ζωή τους και τα όνειρά τους.

https://www.alfavita.gr/epal

Επιστολή διαμαρτυρίας μαθητών 7ου ΕΠΑΛ Λάρισας για το νομοσχέδιο του υπουργείου παιδείας που λένε όχι στη συρρίκνωση των ΕΠΑΛ και τον μαθητικό αποκλεισμό



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου